Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in managementul proiectelor, o metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas. Vom defini 6 elemente cheie pe care cursantii trebuie sa le aiba in vedere atunci cand implementeaza un proiect.
Agenda program:
Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute intr-o abordare eficienta si structurata in managementul proiectelor.
1.Ce este “proiectul” si ce inseamna sa “fii intr-un proiect"
2.Ce inseamna “stakeholder”(parte interesata) intr-un proiect si instrumentele pentru analiza partilor interesate
3.Diferenta dintre program, proiect si portofoliu.
4.Cele 2 tehnici de optimizare/reducere a graficului de executie a unui proiect
5.Cele 3 categorii de contracte folosite in procesul de achizitie intr-un proiect
6.Cei 5 pasi de parcurs in implementarea unei schimbari