Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in managementul proiectelor, o metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas. Vom defini 6 elemente cheie pe care cursantii trebuie sa le aiba in vedere atunci cand implementeaza un proiect. 

 Agenda program:

 Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute intr-o abordare eficienta si structurata in managementul proiectelor. 

 1.Ce este “proiectul” si ce inseamna sa “fii intr-un proiect" 

 2.Ce inseamna “stakeholder”(parte interesata) intr-un proiect si instrumentele pentru analiza partilor interesate 

 3.Diferenta dintre program, proiect si portofoliu. 

 4.Cele 2 tehnici de optimizare/reducere a graficului de executie a unui proiect 

 5.Cele 3 categorii de contracte folosite in procesul de achizitie intr-un proiect 6.Cei 5 pasi de parcurs in implementarea unei schimbari